Funding application management
Funding application management
Start
Search current calls
Search current master's calls
Admitted / excluded candidates
Search assignation of calls
User validation
Search previous calls
Historical search
Calls for masters funding applications
Name:
Programa d'estada de pràctiques a l'Institut de Ciènces de lEducació, perfil Comunicació
Code:
State:
Type:
Gross monthly salary *:
Number of places:
Request courses
Course
Grau en Periodisme
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
Grau en Comunicació Audiovisual
Speciality:
Tutor:
Antoni Pérez-Portabella López
Description of practical activities to be carried out:
Lestudiant desenvoluparà tasques de suport a la comunicació, sempre amb lacompanyament i lassessorament del personal de lICE. Les activitats principals seran: Suport en la comunicació i difusió dactivitats formatives, jornades, congressos, projectes dinnovació docent i altres iniciatives institucionals de lICE. Redacció, revisió i adaptació de continguts per a la pàgina web de lICE, notícies, textos de difusió, notes de premsa i materials informatius. Participació en la planificació de campanyes de comunicació per promocionar activitats com la Jornada dInnovació Docent URV, el CIDUI i altres esdeveniments acadèmics o divulgatius. Creació de materials gràfics i visuals per a diferents canals: cartells, banners, imatges per a web, presentacions, peces per a xarxes socials i altres recursos promocionals. Producció i edició de recursos audiovisuals senzills, com vídeos breus, entrevistes, càpsules informatives, clips de resum dactivitats o materials de suport per a la difusió digital. Suport en la cobertura comunicativa dactes i jornades, mitjançant la recollida dinformació, fotografies, vídeos, cròniques breus o continguts per a la publicació posterior. Organització i síntesi dinformació sobre activitats, ponents, projectes i experiències docents per transformar-la en continguts clars, rigorosos i atractius per a diferents públics. Col·laboració en la millora de la presència digital de lICE, vetllant per la coherència dels missatges, la qualitat dels continguts i ladequació a la imatge institucional de la URV. Suport puntual en tasques de comunicació interna i externa vinculades a programes formatius, convocatòries, xarxes dinnovació i projectes de transferència docent.
Specific competencies to be developed:
 Redactar continguts informatius, institucionals i promocionals adaptats a diferents canals i públics.  Aplicar criteris periodístics en lelaboració de notícies, notes de premsa, cròniques breus i textos de difusió.  Crear i editar continguts audiovisuals bàsics amb finalitats informatives, divulgatives i institucionals.  Dissenyar materials gràfics i visuals adaptats a entorns digitals, web i xarxes socials.  Participar en la planificació i execució daccions de comunicació institucional.  Adaptar el to, el format i lestratègia comunicativa segons lobjectiu, el canal i el públic destinatari.  Conèixer el funcionament de la comunicació en una institució universitària i en projectes vinculats a la formació i la innovació docent.  Utilitzar eines digitals dedició, maquetació, publicació web i producció audiovisual.
Transversal competencies to be developed:
CT6. Identificar el procés daprenentatge i lorientació acadèmica i laboral o professional: - Ampliar la visió sobre la universitat com a entorn professional. - Comprendre el funcionament intern del servei/oficina/departament on ha desenvolupat la beca. - Aplicar habilitats pròpies del món laboral com: . Gestió del temps. . Organització. . Col·laboració amb companys. . Responsabilitat. - Conèixer un dels àmbits de treball de la seva àrea de coneixement. - Valorar si li agradaria treballar en làmbit on ha desenvolupat la beca. CT7. Aplicar els principis ètics i de responsabilitat social com a ciutadà/ana i com a professional. - Gestionar la informació de manera ètica i responsable. - Atendre als usuaris sota els principis digualtat, responsabilitat i ètica. - Col·laborar amb els companys sota els principis digualtat, responsabilitat i ètica. - Comprendre les necessitats dels estudiants en relació a làmbit de la beca i com els pot ajudar com a becari. - Utilitzar els recursos materials i energètics tenint en compte el respecte per al medi ambient.  Capacitat dorganització i planificació del treball.  Treball en equip i coordinació amb diferents perfils professionals.  Comunicació oral i escrita clara, precisa i adequada al context.  Creativitat en la proposta de solucions comunicatives.  Autonomia progressiva i responsabilitat en el desenvolupament de les tasques.  Capacitat dadaptació a terminis, formats i necessitats institucionals diverses.  Pensament crític per seleccionar, jerarquitzar i transformar informació en continguts útils.
Merits
Name
Highest score
EVALUATION OF CURRICULUM VITAE
10
UNWEIGHTED ACADEMIC TRANSCRIPT (RD 1125/2003)
10
Observations:
. Bases de la convocatòria: Les pràctiques queden regulades per les bases de convocatòria i per la normativa de pràctiques. - Enllaç al Programa d'estades de pràctiques: https://www.urv.cat/ca/vida-campus/serveis/ocupacio-urv/estudiants/programa-estades-practiques-a-la-urv/ - Bases de la convocatòria: https://www.urv.cat/media/upload/arxius/alumni/Convocat%C3%B2ria_Estades%20URV_26-27.pdf - Normativa de pràctiques i Guia de pràctiques del centre docent dels estudis destinataris de les pràctiques : https://www.urv.cat/ca/vida-campus/serveis/ocupacio-urv/normativa/ . Requisits dels candidats: L'estudiant ha de tenir superats el nombre de crèdits que estableixi la guia de gestió de pràctiques de centre per a la seva titulació, amb caràcter general 120 crèdits. L'estudiant ha d'haver formalitzat la matrícula en el curs que desenvoluparà les pràctiques. Els requisits s'han d'acomplir a la data de tancament del termini de presentació de sol·licituds de la convocatòria de les pràctiques. . Desenvolupament de les activitats pràctiques: L'estudiant no es pot incorporar a les pràctiques sense haver tramitat la documentació requerida i s'hagi tramitat la corresponent alta a la Tresoreria de la Seguretat Social. La data efectiva d'inici està supeditada a la realització de tots els tràmits administratius necessaris per l'inici de l'estada. La retribució és directament proporcional al període efectiu desenvolupat. Les pràctiques finalitzaran en la data prevista segons convocatòria. . Avaluació i seguiment: Durant el seguiment i en l'avaluació de les pràctiques, l'estudiant ha de lliurar els informes i respondre les enquestes que li siguin requerides pels seus tutors i per la unitat gestora de les pràctiques.
Cancel
Application